Reeducació ESO
Sobre el professor

REEDUCACIÓ

REEDUCACIÓ

REEDUCACIÓ

Orientat a
Característiques
- Entrevista inicial per definir el programa de treball personalitzat.
- Modalitats presencial, online o combinades.
- Núm. de classes setmanals aconsellades: d’1 a 3.
- Classes de 60’ en grups de màxim 3 alumnes.
- Coordinació diària amb els pares a la finalització de cada classe.
- Revisió trimestral del programa de treball personalitzat.
- Coordinació trimestral amb la tutora de l’escola (opcional).
- Enviament d’un informe a la finalització del trimestre.
- Reeducadores titulades, amb experiència docent i formades en la metodologia CAPER i trastorns d’aprenentatge.
- Versió per guardar o imprimir.
Dates, horaris i preus
- Dates: des del 14/09/20 fins al 22/06/21.
- Horaris: varis de dilluns a divendres de 16 h a 20 h; dissabtes de 10 h a 11 h o de 11.15 h. a 12.15 h
- Preus:
- Entrevista inicial gratuïta; matrícula de 35 € (nous alumnes).
- Mensualitats (modalitat presencial): 1 classe/setmana 69 €/mes; 2 classes/setmana 138 €/mes; 3 classes/setmana 207 €/mes; 4 classes/setmana 276 €/mes; 5 classes/setmana 345 €/mes.
- Modalitat online: cal aplicar un 5% de descompte.
- Els diferents tipus de reeducacions (grups 2, 3 o 4) es poden combinar entre ells.
Objectius
Lectura i comprensió:
- Desenvolupar les habilitats lectores per a aconseguir la suficient velocitat i fluïdesa segons el nivell i/o capacitats de cada alumne.
- Potenciar la lectura expressiva, com a fonament d’una bona lectura comprensiva.
- Augmentar la comprensió lectora de l’alumne, desenvolupant l’atenció i ampliant el vocabulari.
- Resumir oralment o per escrit el contingut fonamental dels diversos tipus de textos.
- Ampliar la comprensió lectora d’altres àrees no lingüístiques del currículum: mates, medi,… i a l’entorn real: horaris, fulletons, gràfics, etc.
- Proporcionar a l’alumne claus de lectura per a adquirir capacitats d’anàlisi, síntesi, estructuració i assimilació dels textos llegits.
- Promoure el gust per la lectura.
- Transmetre a la família unes directrius metodològiques en benefici de l’eficàcia del procés lector de l’alumne.
- Orientar a la família en procediments de lectura i en la selecció de lectures adequades a l’edat.
Escriptura:
- Treballar en l’alumne el domini de l’expressió escrita a nivell psicomotriu.
- Proporcionar a l’alumne claus per desenvolupar les seves capacitats a l’hora de redactar un text.
- Aprofitar el procés lector com a ajuda per al procés escriptor.
- Potenciar l’escriptura com a eina de comunicació. Promoure el gust per l’escriptura en el seu temps d’oci. Obrir l’escriptura al pla emocional de l’alumne: pensaments, sentiments, opinions, etc.
- Aprendre a escriure a partir de l’anàlisi de frases i textos senzills.
- Impulsar diferents estratègies per a la correcció dels textos.
- Transmetre a la família unes directrius metodològiques en benefici de l’eficàcia del procés escriptor de l’alumne.
Matemàtiques:
- Treballar les operacions matemàtiques bàsiques perquè els alumnes les assoleixin de forma mecànica.
- Treballar el raonament matemàtic, ajudant als nens a trobar els punts claus dels problemes: dades, què se’ls demana, quin o quins operacions han de realitzar, trobar una solució correcta que hauran de verbalitzar per mitjà d’una oració senzilla, etc.
- Treballar la rapidesa de càlcul, donant-li estratègies que l’ajudin a ser més àgil en realitzar operacions bàsiques.
- Treballar el càlcul mental perquè l’alumne desenvolupi la seva comprensió oral, sigui capaç de seleccionar les dades bàsiques i de trobar el que demana el problema sense cap suport visual, i realitzin de forma mental l’operació requerida.
Comentaris
Encara no hi ha cap comentari.