Reeducació cicle inicial
Sobre el professor
Orientat a
Característiques
- Entrevista inicial per definir el programa de treball personalitzat.
- Modalitats presencial, online o combinada.
- Núm. de classes setmanals aconsellades: d’1 a 3.
- Classes de 45’ en grups de màxim 2 alumnes.
- Coordinació diària amb els pares a la finalització de cada classe.
- Coordinació trimestral amb la tutora de l’escola (opcional).
- Enviament d’un informe a la finalització del trimestre.
- Totes les nostres reeducadores són titulades, amb experiència docent i formades en la metodologia CAPER i en trastorns d’aprenentatge.
- Versió per guardar o imprimir
Horaris i preus
- Horaris posibles: de dilluns a divendres de 17.15h a 20h, i dissabtes de 10h a 10.45h o de 11h a 11.45h.
- Primera entrevista gratuïta y matrícula de 35€.
- Mensalitats segons el número total de classes a la setmana contractades (modalitat presencial): 1 c.s.: 78 €/mes; 2 c.s.: 156 €/mes; c.s.: 234 €/mes; 4c.s.: 312 €/mes.
- Modalidad online: 5% de descompte.
Objectius principals
Lectura i comprensió:
- Desenvolupar les habilitats lectores per a aconseguir la suficient velocitat i fluïdesa segons el nivell i/o capacitats de cada alumne.
- Potenciar la lectura expressiva, com a fonament d’una bona lectura comprensiva.
- Augmentar la comprensió lectora de l’alumne, desenvolupant l’atenció i ampliant el vocabulari.
- Resumir oralment o per escrit el contingut fonamental dels diversos tipus de textos.
- Ampliar la comprensió lectora d’altres àrees no lingüístiques del currículum: mates, medi,… i a l’entorn real: horaris, fulletons, gràfics, etc.
- Proporcionar a l’alumn@ claus de lectura per a adquirir capacitats d’anàlisi, síntesi, estructuració i assimilació dels textos llegits.
- Promoure el gust per la lectura, i que llegeixi en les seves estones d’oci.
- Transmetre a la família unes directrius metodològiques en benefici de l’eficàcia del procés lector de l’alumne.
- Orientar a la família en procediments de lectura i en la selecció de lectures adequades a l’edat.
Escriptura:
- Treballar en l’alumne el domini de l’expressió escrita a nivell psicomotriu.
- Proporcionar a l’alumne claus per desenvolupar les seves capacitats a l’hora de redactar un text.
- Aprofitar el procés lector com a ajuda per al procés escriptor.
- Potenciar l’escriptura com a eina de comunicació. Promoure el gust per l’escriptura en el seu temps d’oci. Obrir l’escriptura al pla emocional de l’alumne: pensaments, sentiments, opinions, etc.
- Aprendre a escriure a partir de l’anàlisi de frases i textos senzills.
- Impulsar diferents estratègies per a la correcció dels textos.
- Transmetre a la família unes directrius metodològiques en benefici de l’eficàcia del procés escriptor de l’alumne.
Matemàtiques:
- Treballar les operacions matemàtiques bàsiques per tal que alumnes les assoleixin de forma mecànica.
- Millorar el raonament matemàtic, tot ajudant als infants a trobar els punts claus dels problemes: dades, què se’ls demana, quina o quines operacions han de realitzar, trobar una solució correcta que hauran de verbalitzar per mitjà d’una oració senzilla.
- Practicar la rapidesa de càlcul, donant-los estratègies que els ajudin a ser més àgils al realitzar operacions bàsiques.
- Fomentar el càlcul mental per tal que els alumnes desenvolupin la seva comprensió oral, siguin capaços de seleccionar les dades bàsiques i de trobar el què demana el problema sense cap suport visual, i realitzin de forma mental la operació requerida.
Comentaris
Encara no hi ha cap comentari.