Reeducació cicle Superior

Alumnes de cicle superior de Primària que volen millorar el seu rendiment escolar. 

Categories: , Etiquetes: , , , , , , , , ,

[vc_row][vc_column][academia_heading title=”Orientat a” title_size=”fs-18″ show_icon=”” text_align=”text-left”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”mg-top-30″][vc_column][vc_column_text]Alumnes de cicle Superior de Primària que volen consolidar o millorar la seva base lectoescriptora o matemàtica; així com les seves tècniques d’estudi, d’organització i d’atenció-concentració.

[vc_row][vc_column][academia_heading title=”Horaris i preus” title_size=”fs-18″ show_icon=”” text_align=”text-left”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”mg-top-30″][vc_column][vc_column_text]

  • Horaris: de dilluns a divendres de 17.30 h a 18.30 h o de 18.45 h a 19.45 h; dissabtes de 10 h a 11 h o de 11.15 h a 12.15 h
  • Primera entrevista gratuïta y matrícula de 35€.
  • Mensalitats segons el número total de classes a la setmana contractades (modalitat presencial): 1 c.s.: 51 €/mes; 2 c.s.: 104 €/mes; c.s.: 153 €/mes; 4c.s.: 204 €/mes.
  • Modalitat online: 5% de descompte.

 

[vc_row][vc_column][academia_heading title=”Característiques” title_size=”fs-18″ show_icon=”” text_align=”text-left”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”mg-top-30″][vc_column][vc_column_text]

  • Entrevista inicial per definir el programa de treball personalitzat.
  • Modalitats presencial, online o combinada.
  • Núm. de classes setmanals aconsellades: d’1 a 3.
  • Classes de 60’ en grups de màxim 3 alumnes.
  • Coordinació trimestral amb la tutora de l’escola (opcional).
  • Enviament d’un informe a la finalització del trimestre.
  • Totes les nostres reeducadores són titulades, amb experiència docent i formades en la metodologia CAPER i en trastorns d’aprenentatge.
  • Versió per guardar o imprimir

[vc_row][vc_column][academia_heading title=”Objectius principals” title_size=”fs-18″ show_icon=”” text_align=”text-left”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”mg-top-30″][vc_column][vc_column_text]

Lectura i comprensió:

  • Desenvolupar les habilitats lectores per a aconseguir la suficient velocitat i fluïdesa segons el nivell i/o capacitats de cada alumne.
  • Potenciar la lectura expressiva, com a fonament d’una bona lectura comprensiva.
  • Augmentar la comprensió lectora de l’alumne, desenvolupant l’atenció i ampliant el vocabulari.
  • Resumir oralment o per escrit el contingut fonamental dels diversos tipus de textos.
  • Ampliar la comprensió lectora d’altres àrees no lingüístiques del currículum: mates, medi,… i a l’entorn real: horaris, fulletons, gràfics, etc.
  • Proporcionar a l’alumne claus de lectura per a adquirir capacitats d’anàlisi, síntesi, estructuració i assimilació dels textos llegits.
  • Promoure el gust per la lectura.
  • Transmetre a la família unes directrius metodològiques en benefici de l’eficàcia del procés lector de l’alumne.
  • Orientar a la família en procediments de lectura i en la selecció de lectures adequades a l’edat.


Escriptura
:

  • Treballar en l’alumne el domini de l’expressió escrita a nivell psicomotriu.
  • Proporcionar a l’alumne claus per desenvolupar les seves capacitats a l’hora de redactar un text.
  • Aprofitar el procés lector com a ajuda per al procés escriptor.
  • Potenciar l’escriptura com a eina de comunicació. Promoure el gust per l’escriptura en el seu temps d’oci. Obrir l’escriptura al pla emocional de l’alumne: pensaments, sentiments, opinions, etc.
  • Aprendre a escriure a partir de l’anàlisi de frases i textos senzills.
  • Impulsar diferents estratègies per a la correcció dels textos.
  • Transmetre a la família unes directrius metodològiques en benefici de l’eficàcia del procés escriptor de l’alumne.


Matemàtiques
:

  • Trabajar las operaciones matemáticas básicas para que los alumnos las alcancen de forma mecánica.
  • Trabajar el razonamiento matemático, ayudando a los niños a encontrar los puntos claves de los problemas: datos, qué se les pide, cuál o cuáles operaciones deben realizar, encontrar una solución correcta que deberán verbalizar por medio de una oración sencilla, etc.
  • Trabajar la rapidez de cálculo, dándole estrategias que le ayuden a ser más ágil al realizar operaciones básicas.
  • Trabajar el cálculo mental para que el alumno desarrolle su comprensión oral, sea capaz de seleccionar los datos básicos y de encontrar lo que pide el problema sin ningún apoyo visual, y realicen de forma mental la operación requerida.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”mg-top-30″][vc_column][academia_heading title=”Servei combinable amb:” title_size=”fs-18″ show_icon=”” text_align=”text-left”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”mg-top-30″][vc_column][vc_column_text el_class=”content-icon-list”]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comentaris

Encara no hi ha cap comentari.

Sigues el primer a comentar sobre "Reeducació cicle Superior"

L'adreça electrònica no es publicarà.

Abrir chat